اذر سورس آموزش موشن گرافیک در افتر افکت (Motion Graphic) - اذر سورس

قیمت محصول : $0.00

رایگان – خرید

افتر افکت را می‌توان یک نرم افزار همه فن حریف در حوزه ویدئو نامید اما امروز به سراغ یکی از قابلیت‌های ویژه این نرم افزار یعنی موشن گرافیک Motion graphic رفته‌ایم. موشن‌ گرافیک از دو واژه «موشن» و «گرافیک» تشکیل شده و در حقیقت به معنی به حرکت درآوردن تصاویر است و برای انتقال پیام از قابلیت‌های هر دو استفاده می‌شود. عموماً در آن‌ها از تصاویر واقعی و گرافیکی استفاده می‌شود و برای طراحی گرافیک آن از نرم‌افزارهای طراحی گرافیک مثل فتوشاپ و ایلاستریتور و خود افترافکتز بهره می‌گیرند. بیشترین کاربرد موشن گرافیک به برند سازی و کارهای تبلیغاتی باز می‌گردد. هرچند ممکن است بتوانید بسیاری از ایده‌های خلاقانه خود را با آموزش موشن گرافیک پیاده سازی کنید و از آنها کسب درآمد کنید اما یکی از بزرگترین دلایل توجه به موشن گرافیک، به دلایل تجاری و تبلیغات است.

آموزش موشن گرافیک در افتر افکتز
آموزش موشن گرافیک در افتر افکتز

ارائه محتوا به‌صورت موشن‌ گرافیک، به دلیل وجود انیمیشن‌های چشم‌نواز جذابیت بیشتری را برای مخاطب به همراه دارد و عمده استفاده تکنیک موشن گرافیک در تیزرهای تبلیغاتی، شبکه‌های اجتماعی، مجلات تصویری و تصاویر هنری می‌باشد.

در این دوره آموزشی با توجه به نیاز کاربران برای ورود سریع و پر قدرت به بازار کار از تکنیک‌های بسیار کارآمد و خلاقانه استفاده شده که کلیه مطالب بصورت کاملا مفهومی تدریس می‌شود، بطوریکه کاربران به غیر از یادگیری مباحث آموزش، تکنیک‌های بی نظیری از افتر افکتز را فرا می‌گیرند که به کمک آن‌ها می‌توانند هر آنچه که دوست دارند در قالب تصاویر موشن گرافیک ایجاد کنند.

پیش نیازهای دوره موشن گرافیک

این دوره پکیج کامل موشن گرافیک است و قرار است در طول این آموزش به طور کامل با آموزش موشن گرافیک افتر افکت آشنا شویم. نکته قابل توجه درباره این پکیج، این است که این آموزش در محیط افتر افکتز بوده و شما برای اینکه به طور کامل از محتویات این آموزش استفاده کنید، باید افتر افکت را در حد مقدماتی بلد بوده و یا حداقل آشنایی اندکی با آن داشته باشید. تمامی مهارت‌های لازم به طور کامل در این پکیج به شما تدریس می‌شود و شما برای شروع یادگیری به چیز دیگری نیاز پیدا نخواهید کرد.

تنها آشنایی مقدماتی با افتر افکتز برای شروع یادگیری این دوره کافی می‌باشد.

چرا باید در دوره آموزش موشن گرافیک در افتر افکت شرکت کرد؟

دوره آموزش موشن گرافیک مقدماتی تا پیشرفته یک دوره کامل و جامع است و به شما از صفر تا صد ساخت موشن گرافیک را می‌آموزد. شاید شما نیز این سوال را بپرسید که از میان انبوه دوره‌های موجود برای این درس، چه نیازی به این آموزش موشن گرافیک به خصوص است و به طور کلی چه چیزی باعث شده که این دوره، دوره‌ای خاص باشد؟ جواب ساده است جامع بودن. همانطور که گفتیم، این دوره به صورت یک دوره کامل آموزش موشن گرافیک حرفه‌ای است و شما را از هرگونه دوره دیگر بی نیاز می‌کند. و در حقیقت اگر بخواهید به ساخت موشن گرافیک بپردازید و این کار را به صور حرفه‌ای انجام دهید. حداقل هیچ دوره فارسی زبانی را پیدا نخواهید کرد که به این کاملی و جامعی همه موارد را تحت پوشش قرار داده باشد و شما را به یک موشن گرافیست حرفه‌ای تبدیل کند.

ترکیب یادگیری این دوره و دوره آموزش موشن کمیک دانشجویار می‌تواند شما را در زمینه ساخت تیزر‌های تبلیغاتی و انواع تصاویر هنری و انیمیت‌های حرفه‌ای توانمند کند.

مزایای یادگیری موشن گرافیک در افتر افکت

هنر موشن گرافیک در حقیقت هنر جان بخشیدن به طراحی‌ها است. این هنر یکی از جذاب‌ترین و در عین حال پردرآمدترین مشاغل موجود در حوزه طراحی است. شما می‌توانید با یادگیری این هنر بدون مشکل و به سادگی طراحی‌های خود را به شکل‌های گوناگون و جذاب به حرکت درآورده و یا شروع به ساخت تیزرهای تبلیغاتی کنید. زیبایی موشن گرافیک در همین است که به یک حوزه خلاصه نمی‌شود و می‌توان آن را در حوزه‌های مختلف و کارهای گوناگون و مطابق با سلیقه هر شخص، استفاده کرد.

این دوره مناسب چه کسانی است؟

دوره آموزش موشن گرافیک مناسب همه افرادی است که به دنبال یادگیری ساخت تیزرهای تبلیغاتی و یا ساخت موشن گرافیک برای بهبود کسب و کار هستند.

  • این دوره مناسب تدوینگران حرفه‌ای، دانشجویان گرافیک، دانشجویان دوره تصویر سازی و انیمیشن، علاقه‌مندان به ساخت تیزر تبلیغاتی، موزیک ویدیوهای حرفه‌ای و تیتراژهای قدرتمند می‌باشد.
یادگیری موشن گرافیک برای کسانی که به دنبال جذب مخاطب بیشتر در شبکه‌های اجتماعی هستند بسیار مناسب است.
یادگیری موشن گرافیک برای کسانی که به دنبال جذب مخاطب بیشتر در شبکه‌های اجتماعی هستند بسیار مناسب است.

بازار کار موشن گرافیک

شاید باورش برای شما دشوار باشد اما یادگیری موشن گرافیک می‌تواند تحولی بزرگ در کسب و کار شما ایجاد کند. موشن گرافیک شغلی است که امروزه بسیار محبوب بوده و بسیاری از افراد به دنبال یک شخص متخصص برای ساخت موشن گرافیک هستند. دلیل این اتفاق نیز به وجود آمدن شبکه‌های اجتماعی و تبدیل شدن آنها به یک بستر بسیار قدرتمند برای تبلیغات است. شما با گذراندن این دوره موشن گرافیک و تمرین و تلاش، به یک موشن گرافیست حرفه‌ای تبدیل شده و مطمئن باشید که از نظر شغلی به مشکلی بر نخواهید خورد و به سادگی به درآمد‌های بسیار بالا دست پیدا خواهید کرد.

 موشن گرافیک امروزه مخصوصا با ظهور شبکه‌های اجتماعی به یکی از پردرآمد ترین شغل های جامعه تبدیل شده است.

سرفصل‌های آموزشی

درس ۱: ساخت یک لوگو تکست به کمک Shap‌ها و افکت‌های افتر افکتز به همراه انیمیشن

درس ۲: ساخت یک “استوری” حرفه‌ای برای اینستاگرام

درس ۳: ساخت یک “اسلایدشوی” تبلیغاتی حرفه‌ای

درس ۴: ساخت یک تیزر تبلیغاتی برای فروش محصولات اینترنتی (قسمت اول)

درس ۵: ساخت یک تیزر تبلیغاتی برای فروش محصولات اینترنتی (قسمت دوم)

درس ۶: ساخت تبلیغات تصویری برای منوی غذایی و خوراکی

درس ۷: ساخت پوستر‌های تبلیغاتی ویدیویی

درس ۸: ساخت استایل مدرن و شیک تصویری برای معرفی “برند”

درس ۹: ساخت تبلیغات تصویری در زمینه “مُد” و “Fashion”

درس ۱۰: ساخت یک “وُله” تبلیغاتی حرفه‌ای

درس ۱۱: ساخت یک “تایپو گرافی” حرفه‌ای

درس ۱۲: ساخت یک کادر زیرنویس گرافیکی

درس ۱۳: تکنیک ساخت “لوگو موشن” برای ایجاد انواع لوگوها بصورت حرفه‌ای

درس ۱۴: ساخت تکنیک “اسلاید موشن” به سبک پارالاکس

درس ۱۵: ساخت “استوری اینستاگرام” بصورت حرفه‌ای

درس ۱۶: ساخت ۵ تکنیک موشن گرافیک افتر افکت ساده و کاربردی

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 395 views بار دسته بندی : تاريخ : 13 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.