اذر سورس ایجاد Sitemap داینامیک در Asp.Net5 و Angular - اذر سورس

قیمت محصول : $0.00

رایگان – خرید

تا به حال فکر کرده اید که موتورهای جستجو چگونه سایت شما را مشاهده می کنند؟ اصلاً می دانید که موتور جستجو چگونه صفحات سایت شما را ارزش گذاری می کنند؟

در جواب تان باید بگوییم: سایت مپ.

حالا سوال اینجاست که صاحبان سایت های کوچک و بزرگ برای ایندکس شدن محتوای خود باید چه کاری انجام دهند؟ دانستن این نکته، بخش مهمی از روند بهینه سازی سایت شما محسوب می شود. در پاسخ باید گفت یکی از بهترین ابزارها برای تغذیه کردن موتورهای جستجو، سایت مپ یا همان نقشه سایت مبتنی بر XML است.

اهمیت سایت مپ (Sitemap) برای سئو:

سایت مپ در واقع، فایلی است که لیستی از مهم ترین محتواهای موجود در سایت را در بر دارد تا کراولر های موتورهای جستجو بتوانند به راحتی سایت را ایندکس کنند. در مقابل این نوع Sitemap یک نوع نقشه سایت دیگر نیز وجود دارد (که با حروف کوچک نوشته می شود: sitemap) که مبتنی بر HTML است و در آن لیستی از مهم ترین فایل های موجود در سایت قرار دارد . این نوع نقشه سایت، بیشتر برای کاربران انسانی مورد استفاده قرار می گیرد تا بتوانند محتوای موجود در سایت را بیابند و از آن استفاده کنند.  موتورهای جستجو از نقشه سایت XML استفاده می کنند تا ساختار سایت ها را یاد بگیرند. باید به خاطر داشته باشید که قرار دادن URL صفحاتِ سایت در سایت مپ، حضور سایت در ایندکس های جستجو را تضمین می کند.  این موضوع به این معنی است که اگر نقشه سایتی از کدهای XML خوب استفاده کند، آدرس های معتبر و تمیزی را برای کارولرها فراهم کند و سایر نیازمندی های موتور های جستجوگر را برآورده سازد، URL های موجود در آن در Crawl های بعدی مورد توجه قرار خواهند گرفت. همین امر شانس دیده شدن صفحات مختلف در موتورهای جستجوگر را افزایش می دهد.

در دوره چه خواهیم گفت :

چالش همیشگی برنامه نویسان ایجاد سایت مپ به صورتی میباشد که در کنار داینامیک ( ویکی پدیا ) و بهینه بودن تمام محتویات سایت را در خود داشته باشد.

و اما در این دوره ابتدا دو پروژه Asp .Net5 , Angular ایجاد میشود تا در نهایت با پابلیش سایت روت های MVC , API , Angular  را درکنار هم و یکجا داشته باشیم و با ادغام آنها در نهایت یک مجموعه ای از URL ها را داشته باشیم که چالشی برای ما باشد و سپس به سراغ ایجاد فایل سایت مپ میرویم.

آموزش asp core 3 و angular 9 در قالب پروژه جامع درگاه واسط بانکی

در هنگام ایجاد فایل Sitemap تگ ها و اجزای آنرا توضیح داده و پیاده سازی میکنیم و اما  در کنار آن به مشکلاتی برخواهیم خورد مانند محدودیت تعداد صفحات در فایل  XML  و محدودیت حجم فایل سایت مپ که در مورد آنها بحث خواهیم کرد.

در دوره ایجاد Sitemap داینامیک در Asp.Net5 و Angular همچنین روشی اصولی و بهینه برای ایجاد فایل سایت مپ با حجم بالا به صورت داینامیک و ارتباطی صحیح با دیتا بیس برای بازخوانی  بیش از میلیون ها رکورد را خواهیم گفت. تا در نهایت سایت مپ ایجاد شده کامل اصولی و صحیح در اختیار متور جستوجوی قرار بگیرد.

 

سرفصلهای دوره ایجاد Sitemap داینامیک در Asp.Net5 و Angular:

  • توضیحات دوره و مبحث Sitemap
  • ایجاد پروژه Asp , Angular و روت های آن
  • ادغام ، پابلیش پروژه ها و روت آنها
  • ایجاد Sitemap و تست اولیه آن
  • توضیح قابلیت های بیشتر Sitemap
  • پیج بندی در Sitemap
  • توضیحات تکمیلی در پیج بندی Sitemap
  • ایجاد Sitemap با روش اصولی تر و  استفاده از لایبرری دیگر
  • تکمیل و جمع بندی Sitemap و بهینه سازی ها

 

توضیحات بیشتر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 459 views بار دسته بندی : تاريخ : 29 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.