اذر سورس جلسه هفتم نسل جدید کسب و کار اینترنتی – اصول و فنون تبلیغات آنلاین - اذر سورس

قیمت محصول : $0.00

رایگان – خرید

جمله بالا یکی از معروف‌ترین جملات آقای دیوید اگیلوی، پدر علم تبلیغات است. او معتقد بود بسیاری از کارآفرینان با داشتن محصولاتی عالی هیچ‌گاه موفق و ثروتمند نمی‌شوند؛ چون تبلیغ نویسی بلد نیستند.

تبلیغات آنلاین یکی از پرهزینه‌ترین و سخت‌ترین کارهایی است که برای یک فروشگاه اینترنتی باید انجام دهیم؛ اگر اصول و فنون و تکنیک‌های حرفه‌ای آن را که صرفاً با آزمون‌وخطا و تجربه به دست می‌آید را یاد نگیریم؛ هرگز نتیجه نمی‌گیریم.

ما در این جلسه سال‌ها تجربه تبلیغات آنلاین را به شما منتقل می‌کنیم:

  • تصور کنید چقدر خوب می‌شد با هر تبلیغی که منتشر می‌کنید غرق سفارش شوید!
  • خودتان را فریب ندهید!‌ بدون مهارت تبلیغ نویسی، بهترین محصولات را هم نمی‌توان به‌راحتی فروخت!
  • تبلیغ نویسی مهارتی ضروری برای موفقیت هر نوع کسب‌و‌کار است!
  • بسیاری از مدیران و صاحبان کسب‌و‌کار حتی با اصول تبلیغ نویسی آشنا نیستند!

یه داستان واقعی از اولین فروشگاهم؛ ستاره فارس:

روزهای اولی که مشغول تولید ساعت‌های دیواری فانتزی و لوازم تزئینی بودم فکر می‌کردم صرفاً با داشتن سایت و یک فروشگاه می تونم کلی‌فروشم رو بیشتر کنم. وقتی سایت را راه‌اندازی کردم و دیدم اتفاقی رخ نداد، گفتم حتماً با تبلیغات می تونم فروشم رو بیشتر کنم. اما تبلیغات اینترنتی (چه کلیکی و چه تبلیغ بر اساس بازدید) مثل یک سطل سوراخ بود که فقط بودجه‌های مارو می‌خورد و هیچ بازدهی نداشت!

یک سال طول کشید که یاد گرفتیم با تبلیغات اینترنتی چطور میشه فروخت! الآن با یک کمپین ساده ۲۵۰٫۰۰۰ تومانی بیش از ۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان فروش ایجاد می‌کنیم. آمار و ارقام‌های آخرین کمپین مون رو توی دوره نشون دادم.

نکته ظریف آن است که شاید محصولات و خدمات شما هم عالی باشد؛ ولی مخاطب قبل از آنکه محصول شمارا بخرد به این نکته پی نمی‌برد و تنها چیزی که مخاطب قبل از خرید می‌بیند تبلیغ شما است.

بنابراین شما باید دو چیز را به‌خوبی یاد بگیرید:

  1. تکنیک‌های حرفه‌ای تبلیغات اینترنتی (از چگونگی تبلیغ دادن و کار کردن با سایت‌های مختلف و… تا آنالیز و برسی فروش و تأثیر)
  2. تبلیغ نویسی (اصول و فنون طراحی یه تبلیغات خوب و ترغیب‌کننده که باعث هدر رفتن بودجه نشه)

ما در این دوره به انواع روش‌های تبلیغات آنلاین علاوه بر استراتژی‌ها و تکنیک‌ها می‌پردازیم؛ تبلیغات همسان، بنری، ریتارگتینگ، و…

تبلیغ نویسی تلفیقی از علم روانشناسی و هنر است. شما باید قادر باشید معرفی بسیار مناسبی از محصول خود ارائه دهید تا عده‌ای حاضر شوند خرید را انجام بدهند.

در این دوره تخصصی که جلسه هفتم دوره سیرتاپیاز ساخت کسب‌وکار اینترنتی است، به شما آموزش می‌دهیم چگونه تبلیغاتی بسازید تا بلافاصله باعث افزایش فروش شود. مطالب این دوره آموزش تبلیغ نویسی برای نوشتن تبلیغات کاغذی و چاپی، تبلیغات آنلاین، تبلیغ‌ نویسی صفحه محصول و تبلیغات ویدیویی مفید است. همچنین به شما یاد می‌دهیم چطور از سرویس‌های تبلیغ اینترنتی به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

تبلیغ نویسی چیست؟

تبلیغ نویسی یا copywriting مهارت تولید محتوایی است که مخاطب را ترغیب به اقدام کند. این محتوا می‌تواند متن صفحه محصول، ویدیوی تبلیغاتی یا هر فرمت دیگری باشد.

تبلیغ نویسی آنلاین بیشتر به تهیه محتوای تبلیغاتی در سایت و رسانه‌های اجتماعی می‌پردازد. هدف نهایی تبلیغ نویسی افزایش فروش محصولات و خدمات شما است.

تبلیغ درست و هدفمند برای رشد هر کسب‌وکاری لازم است. هر چه نباشد، مشتریان بالاخره باید از طریقی بانام شما آشنا شوند.

کسب‌وکارتان را به‌سرعت رشد دهید!

یکی از رازهای کسب ثروت از یک کسب‌وکار این است که بتوانیم تبلیغاتی با بازگشت سرمایه مثبت درست کنیم و اگر موفق شدیم که این کار را انجام دهیم این فرآیند را تکثیرکنیم.

فرض کنید شما یک‌میلیون تومان پول تبلیغات می‌دهید و بعد از ۳۰ روز پول شما به یک‌میلیون و صد هزار تومان تبدیل‌شده است؛ یعنی درواقع بازگشت سرمایه شما ۱۰ درصد مثبت است. اگر بتوانیم به‌جای یک‌میلیون تومان، صد میلیون تومان تبلیغ کنیم خوب مسلماً بازگشت سرمایه هم به همان نسبت بیشتر خواهد شد. ما مرتب می‌توانیم این کار را تکثیرکنیم و آن را بیشتر کنیم.

منظور از تکثیر کردن می‌تواند دو مورد باشد: یک حالت این است که می‌توانیم در همان‌جایی که تبلیغ می‌دادیم تبلیغ بیشتری دهیم و یک حالت دیگر می‌تواند این باشد که همان تبلیغ را درجاهای دیگر و با رسانه‌های دیگر منتشر کنیم و سعی کنیم که سود بیشتری به دست بیاوریم.

تبلیغات آنلاین

اگر یک مدیر یا یک کارآفرین یا صاحب مغازه و… بتواند به‌جایی برسد که مرتب تبلیغاتی درست کند که بازگشت سرمایه مثبت دارد، می‌تواند مطمئن باشد که مرتب سرمایه آن کسب‌وکار در حال رشد است و یادتان نرود که سرمایه فقط یک موضوع است و موضوع بسیار مهم‌تر این است که شما با هر تبلیغی که انجام می‌دهید خریداران جدیدی را به خریداران فعلی خود اضافه می‌کنید و مرتب پایگاه داده بزرگ‌تری از خریداران دارید و این قدرت کسب‌وکار شمارا روزبه‌روز افزایش خواهد داد.

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

  1. کلیه صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی
  2. دیجیتال مارکتر ها
  3. بازاریاب‌های اینترنتی
  4. کسانی که قصد فروش آنلاین به کمک تبلیغات رادارند.
  5. شما؟! اگر مطمئن نیستید، کامنت بگذارید!

حتماً برای شما هم پیش‌آمده که با امید فراوان تبلیغی را در مجله‌، تلگرام، سایت، ایمیل و … منتشر می‌کنید و پس‌ازآن دچار یاس و ناامیدی می‌شوید چون بازخورد قابل‌توجهی نداشته است.

تبلیغ نویسی

ساختار حرفه‌ای دوره آموزش تبلیغات اینترنتی و تبلیغ نویسی

در این جلسه چه می‌آموزیم:

  • بخش اول جلسه هفتم: چرا تبلیغات ما نتیجه نمی‌دهد؟
    • راز تبلیغات آنلاین که پس از یک سال تلاش و از دست دادن ۶ میلیون فهمیدم.
    • گردش سرمایه، بازگشت سرمایه مثبت
    • معیار تبلیغات آنلاین
    • محاسبه مبلغ تبلیغات اینترنتی
    • انواع ترافیک (ترافیک سرد، ترافیک گرم، ترافیک داغ)
    • چالش ترافیک سرد
    • طراحی پیشنهاد فوق جذاب
    • تبلیغات برند سازی
    • تبلیغ برای فروش مستقیم
    • ۵ دلیل اصلی خرید
    • اجزای کلیدی یک تبلیغ
  • بخش دوم: تبلیغ نویسی
    • سؤالات رایج که همیشه از من پرسیده می‌شود.
    • ساختن یک صفحه فروش حرفه‌ای
    • ۷ بخش یک تبلیغ پُرفروش
    • عنوان نویسی
    • فنون ساخت عنوان حرفه‌ای
    • معیارهای یک عنوان تبلیغاتی خوب
    • واژه‌های Platitude
    • همه بازاریاب‌ها دروغ می‌گویند
    • هدیه: کتاب برگه تقلب عنوان نویسی
    • چطور توضیحات ترغیب‌کننده بنویسیم
    • ادعای تبلیغاتی
    • روش‌های اثبات ادعا برای مخاطب (افزایش فروش ۲۰۰ درصدی)
    • ریسک ریورسال یا برگردان ریسک
    • طراحی آفر یا پیشنهاد ویژه
    • پول‌سازی از افراد منصرف شده
  • بخش سوم: طراحی بنرهای تبلیغاتی جذاب
    • گرافیک حرفه‌ای
    • فوت کوزه‌گری
    • افشای آمار و ارقام آخرین کمپین من!
    • برند سازی قبل از خرید
    • ترغیب به اقدام
    • NLP در تبلیغات
    • مراحل و سیکل تبلیغات
    • تنها فرق یک تبلیغ خوب و تبلیغ بد
  • بخش چهارم: کار عملی: کارکرد با پنل یکتانت
    • اجرای یک کمپین ریتارگتینک
    • تبلیغات همسان
    • آنالیز تبلیغات
    • آموزش تبلیغات ریتارگتینگ
    • برگزاری کمپین پوش نوتیفیکیشن
    • تبلیغات بنری
    • ویدیوهای کمک‌آموزشی از حسین صیف (کمپین منجر شرکت یکتانت)
  • بخش پنجم: سئو به روش آژانس‌های سئو (چطور در کمتر از ۲۴ ساعت صفحه اول گوگل را فتح کنیم؟)
    • آموزش گوگل سرچ کنسول
    • ساخت اکانت
    • تحلیل و بهبود سئو به کمک گوگل سرچ کنسول (گوگل وبمستر تولز)
    • ساختن هزاران لینک داخلی در یک دقیقه!

آموزش تبلیغات

 ( به همراه کلیه پلاگین ها و ابزارهای آموزش داده‌شده و دستورالعمل گام‌به‌گام )

در پایان این جلسه ۵۰۰۰ مشتری اول خودتان را پیدا کنید!

در ادامه این جلسه آموزشی به شما ۵ تکنیک حرفه‌ای (که آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ) برای سئو و تبلیغات آنلاین استفاده می‌کنند را یاد می‌دهیم که خود حاصل بیش از ۶ میلیون هزینه گرفتن مشاوره است.

در این جلسه به‌صورت خیلی فشرده به آموزش گوگل سرچ کنسول نیز می‌پردازیم.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 413 views بار دسته بندی : تاريخ : 13 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.