اذر سورس آموزش جامع نرم افزار Adobe After Effects - اذر سورس

قیمت محصول : $0.00

رایگان – خرید

افتر افکت یک نرم‌افزار قدرتمند و محبوب در حوزه فیلم‌سازی است. این نرم افزار توسط کمپانی ادوبی ارائه شده و به طور گسترده‌ای توسط طراحان، تدوین‌گران، گرافیست‌ها، انیماتورها و هنرمندان مورد استفاده قرار گرفته ‌است. بدون اغراق می‌توان از افتر افکت به عنوان غول طراحی ویدئو نام برد؛ زیرا به طرز تمام عیاری در ساخت جلوه‌های بصری، موشن گرافیک و کامپوزیت به ایفای نقش می‌پردازد. بسیاری از کمپانی‌های فیلم‌سازی و انیمیشن‌سازی، پیشرفت‌ها و دستاوردهای خود را مدیون بهره‌برداری از این نرم‌افزار بیان کرده‌اند. خیلی ها به دنبال یک دوره آموزش افتر افکت خوب می‌گردند تا وارد حوزه تولید محتوا شده و از رقبا عقب نمانند.

آموزش After Effects
آموزش After Effects

نکته‌ای که وجود دارد این است که حتی اگر شما فردی مبتدی باشید، می‌توانید با این دوره آموزش افتر افکت، ایده‌های خلاقانه خود را طراحی و اجرا کنید و کسب و کاری پر رونق برای خود راه‌ بیاندازید. نرم‌افزار افتر افکت همه کاره است و محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد. یکی از امتیازاتی که شرکت ادوبی برای نرم‌افزارهایش ارائه می‌دهد و برای افتر افکت هم آن را رعایت کرده‌، این است که هر کدام از کاربران مبتدی و حرفه‌ای می‌توانند متناسب با نیازشان از امکانات نرم‌افزار بهره‌مند شوند. با توجه به آنچه تاکنون گفتیم، قصد داریم در ادامه بحث به برخی از سوالات رایجی که در مورد ادوبی افتر افکت پرسیده می‌شود، پاسخ دهیم. با ما همراه باشید.

پیش نیازهای دوره آموزش افتر افکت

نکته‌ای که در ابتدای کار باید بگوییم این است که افتر افکت گزینه ایده‌آلی برای ویرایش فیلم خام نیست؛ همانطور که از نام نرم‌افزار پیداست “After Effects” برای اعمال جلوه‌های بصری و حرکات گرافیکی بعد از اثرات ویرایش است. یعنی بایستی پس از انجام یکسری اصلاحات روی فیلم خام، از افتر افکت استفاده کنیم.
اگر بخواهید در دوره‌های آموزش After Effects استفاده کنید، دو راه پیش روی شماست:

  • برخی دوره‌های آموزشی نیازی به پیش‌نیاز ندارند، آموزش به صورت صفر تا صد ارائه می‌شود و فرض بر این است که هنرجوها مبتدی هستند و هیچ اطلاعاتی در زمینه افتر افکت ندارند.
  • برخی دیگر از دوره‌ها مختص افرادی است که تاحدودی بر بعضی از نرم‌افزاهای گرافیکی مثل فتوشاپ یا ایلاستریتور تسلط دارند و خواهان دوره‌های آموزشی پیشرفته‌تر افتر افکت هستند. پیش‌نیاز آموزش دوره‌های پیشرفته‌تر، پیکسل‌ها و وکتورها هستند که جزء مبانی فتوشاپ و ایلاستریتور هستند و تسلط بر آن‌ها، آموزش را برای هنرجویان راحت‌تر می‌کنند.

دوره آموزش نرم افزار After effects دانشجویار یکی از کامل‌ترین دوره‌های آموزشی افتر افکت است که تمام کاربران از مبتدی تا پیشرفته را تحت پوشش قرار می‌دهد. هر فردی بعد از گذراندن این دوره می‌تواند وارد بازار کار شده و شروع به کسب درآمد از این راه کند.

چرا باید در دوره آموزش افتر افکت شرکت کرد؟

ویرایش ویدیو یا افتر افکت
ویرایش ویدیو یا افتر افکت

ممکن است برای شما هم این سوال پیش بیاید و بپرسید که چرا باید در دوره آموزش افتر افکت شرکت کنید؟ واقعیت این است که در سال‌های اخیر، کاربران بیشتری در بحث ساخت تیزر و تبلیغات یا شبکه‌های اجتماعی همچون یوتیوب و اینستاگرام فعالیت می‌کنند و دریافته‌اند که استفاده از ابزاری مثل افتر افکت چقدر سودمند است و کار آنها را راحت‌تر کرده‌است. امروزه ما شاهد رشد فزاینده صنعت تبلیغات و تولید محتوای ویدئویی هستیم. بدین ترتیب فردی که در حوزه ویرایش فیلم و انیمیشن تخصص دارد، قطعا می‌تواند از این صنعت درآمد زیادی کسب کند.
یادگیری After Effect کاری زمان‌بر است. راه‌های زیادی برای یادگیری آن نظیر فیلم‌های آموزشی یوتیوب وجود دارد اما مطئمن‌ترین و بهترین راه این است که در یک دوره آموزشی شرکت کنید، با الفبای آموزش افتر افکت آشنا شوید، اصول اولیه را یاد بگیرید و به صورت حرفه‌ای وارد بازار کار شوید. همچنین در طول این مسیر همیشه از پشتیبانی مدرس بهره خواهید برد و سوالات و مشکلات خود را راحت‌تر حل و فصل خواهید کرد.

مزایای یادگیری افتر افکت

آموزش نرم افزار افتر افکت با مزایای زیادی برای ویرایش و ایجاد فایل‌های ویدئویی همراه است که عبارتند از:

انعطاف‌پذیری

افراد زیادی هستند که برای ویرایش ویدئوهای خود در پی کسانی می‌گردند که در این زمینه حرفه‌ای هستند و تجربه دارند. شما با استفاده از مهارتی که در دوره آموزش افتر افکت دیده‌اید، می‌توانید فایل‌های ویدئویی آنها را ویرایش کنید، ایده‌هایی که در ذهنشان است را طراحی و پیاده‌سازی کنید و مشتریان بیشتری را برای خود جذب کنید.

مدیریت زمان

ممکن است پس از اینکه اصلاحات لازم را بر روی فایل ویدئویی انجام دادید، هنوز به تغییرات بیشتری نیاز داشته باشید. شما می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار افتر افکت، این کار را به آسانی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و طبق سلیقه مشتری انجام دهید. در این صورت بدون نیاز به تغییر کلی فایل، با تغییر الگو در نرم‌افزار افتر افکت، تغییرات را اعمال می‌کنید.

ویرایش اختصاصی محصولات

با آموزش افتر افکت، توانایی این را خواهید داشت که با بکارگیری قوه خلاقیت و ابتکارتان، قالب‌های هنری و بی‌نظیری را در نرم‌افزار افتر افکت ایجاد کنید و یک ویرایش اختصاصی برای ویدئو مشتری‌تان انجام دهید. در این صورت از تکراری شدن قالب‌های موجود در افتر افکت واهمه‌ای نخواهید داشت.

توانایی ویرایش فریم به فریم

در ویرایش ویدئو هر فریم نشانه یک تصویر است و سرعت یک ویدئو را با فریم اندازه می‌گیرند. مثلا برای یک ثانیه فیلم ممکن است ۲۵ فریم به کار رفته باشد. یکی از مزایای فوق العاده افتر افکت این است که به کاربر، قابلیت ویرایش فریم به فریم را ارائه می‌دهد و اجازه می‌دهد کاربر از ویرایش افکت‌ها لذت ببرد.

ارتباط با سایر نرم‌افزارهای ویرایش فیلم

یکی دیگر از مزایای آموزش افتر افکت و استفاده از آن، قابلیت برقراری ارتباط با نرم‌افزارهای مشابه همچون ایلاستریتور، پریمر و… است. مزیت وقتی نمایان می‌شود که می‌توانید در نرم‌افزار مربوطه ویدئو را ویرایش کنید و در صورتی که با محدودیت امکانات مواجه شدید، آن را به افتر افکت انتقال دهید و ویرایش را ادامه دهید. حتی برعکس این حالت هم امکان‌پذیر است.

ساخت انیمیشن و موشن گرافیک

یکی از بهترین مزایای آموزش افتر افکت که موجب برجسته شدن آن در میان سایر نرم‌افزارهای ویرایش‌گر فیلم شده، توانایی ساخت انیمیشن و موشن گرافیک است.
برای این کار می‌توانید از طریق نرم‌افزار فتوشاپ یا ایلاستریتور فایل را به افتر افکت انتقال دهید و به صورت حرفه‌ای، جلوه‌های ویژه و گرافیکی را اعمال کنید.

پشتیبانی سراسری

نرم‌افزار افتر افکت دارای افکت‌های پیش‌فرضی است که روی نرم‌افزار نصب شده‌اند. ممکن است در حین کار با آن به محدودیت برخورد کنید، در این صورت می‌توانید با گروه‌های مختلفی که در سراسر دنیا برای توسعه المان‌های این نرم‌افزار در تلاشند، ارتباط برقرار کنید و راهنمایی بگیرید و با سایر نرم‌افزارها کارتان را به پایان برسانید.

حافظه مورد نیاز

حداقل مقدار حافظه رم مورد نیاز افتر افکت ۴ گیگ است اما این مقدار حافظه باعث کندی و کاهش سرعت کار با افتر افکت می‌شود؛ بنابراین بهتر است از حافظه رم ۱۲ گیگ به بالا استفاده شود. علاوه‌بر این افتر افکت می‌تواند به صورت پیش‌فرض، کیفیت پیش‌نمایش‌ها را کاهش دهد تا کار ساده‌تر دیده شود و در زمان صرفه‌جویی به عمل آید.

این دوره مناسب چه کسانی است؟

دوره آموزش افتر افکت برای افراد زیر بسیار توصیه می‌شود:

  • افراد مبتدی و متخصص علاقه‌مند
  • افراد فعال در زمینه موشن گرافیک
  • افراد علاقه‌مند در حوزه سینما و جلوه‌های ویژه
  • افراد علاقه‌مند به ساخت کلیپ‌های تبلیغاتی
  • دانش‌آموختگان رشته هنر
  • دانشجویان رشته‌های سینما، تدوین و هنر

بازار کار افتر افکت چگونه است؟

بازار کار افتر افکت

با توجه به توان بالای نرم افزار افتر افکت، بازار کار آن بسیار متنوع می‌باشد، بعبارت ساده هرکدام از تخصص‌هایی که در زیر ذکر شده‌اند می‌توانند بازار کار جداگانه‌ای داشته باشند. بدیهی است، کاربرانی که به تسلط بیشتری در هر حوزه دست پیدا کنند، قطعا بازار کار قویتری هم خواهند داشت.

انیمیشن‌سازی

در حال حاضر پولسازترین بازار کار افتر افکت در زمینه ساخت انیمیشن‌های چند ثانیه‌ای است که به آن موشن گرافیک می‌گویند. در موشن گرافیک صوت و تصویر با هم ترکیب می‌شوند و فیلم‌ها و تیزرهای منحصربه‌فردی برای کمپانی‌های تبلیغاتی می‌سازند. علاوه‌بر این در وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی نیز کاربرد دارند. عنصر اصلی موشن گرافیک خلاقیت است، بنابراین حساسیت کمتری نسبت به ایرادهای جزئی به‌وجود می‌آید. مردم عادی مشتری پروژه‌های موشن گرافیک هستند و این سبب می‌شود بازار کار افترافکت در زمینه انیمیشن‌سازی همیشه داغ بماند.

تبلیغات تلویزیونی

بازار کار افتر افکت در زمینه تیزرهای تبلیغاتی نیز پر رونق است. می‌توان با آموزش افتر افکت و به کار بردن ابزارهای آن، افکت‌های بی‌نظیری به تبلیغات اضافه کرد و این منجربه بهبود بازار کار افتر افکت شده‌است. کسانی که در حوزه تبلیغات تلویزیونی کار می‌کنند، می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزار درآمد خوبی کسب کنند و قرارداد انجام پروژه‌های سالانه را با مشتریان ببندند.

شبکه‌های اجتماعی

امروزه افراد زیادی را می‌بینیم که اکثر زمان‌شان را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند. چیزی که خیلی زیاد در این شبکه‌های اجتماعی دیده می‌شود ویدئوها هستند. در این میان بازاریابی و کسب و کارهای غیرحضوری زیادی در زمینه ساخت ویدئو به‌وجود می‌آید که با آموزش افتر افکت و استفاده از آن می‌توان بسیاری از این ویدئوها را ساخت و درآمد خوبی کسب کرد. هر چه خلاقیت و ابتکار بیشتری در ساخت و ویرایش ویدئو با افتر افکت به‌کار رود، بیننده بیشتر جذب می‌شود و کار حرفه‌ای‌تر و پولسازتر می‌شود.

بنر و لوگو

بنر و لوگو جزء جدایی‌ناپذیر هر وب‌سایتی است. درست است که با سایر نرم‌افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ می‌توان آنها را طراحی و اجرا کرد اما فراموش نکنید که زیباترین بنرها توسط نرم‌افزار افتر افکت طراحی‌ می‌شوند.
ساخت لوگوهای متحرک یکی دیگر از بازار کارهایی است که افتر افکت می‌تواند با ارائه جلوه‌های بصری متحرک و پویانمایی، سهم ویژه ای از آن کسب کند.

وله‌ها و جلوه‌های سینمایی

به ویدئوهای کوتاه‌مدتی که در بین برنامه‌های تلویزیونی پخش می‌شود، وله گفته می‌شود. اگر بتوانید آموزش افتر افکت را به طور حرفه‌ای پشت سر بگذارید و با استفاده از آن طرح جدید و منحصربه‌فردی ارائه دهید، کسب وکار پررونقی برای شما ایجاد خواهد شد.
جلوه‌های سینمایی نیاز به پیشرفته‌ترین پروژه‌های افتر افکت دارد، بنابراین سهم زیادی از آن نصیب طراحان حرفه‌ای می‌شود. به دلیل کمبود بودجه در حوزه جلوه‌های سینمایی، بایستی ایده‌های مناسب و ارزان قیمتی به فیلمسازان پیشنهاد شود؛ با وجود این، طراحان حرفه‌ای می‌توانند به نتیجه مطلوبی برسند. آنها دوره‌های پیشرفته‌تر آموزش افتر افکت را گذرانده‌اند و با بسیاری از امکانات و المان‌های افتر افکت کار کرده‌ و دارای تجربه هستند.

کلیپ‌های تصویری موسیقی

کلیپ‌های تصویری موسیقی با پیشروی به سوی کارهای پر افکت و ویژه، یک بازار کار وسیع دیگر برای افتر افکت ایجاد کرده‌است. این بستر از مشتریان زیادی بهره‌مند است و روز به روز به تعداد طرفداران اینچنین کلیپ‌هایی اضافه می‌شود.

کلیپ‌های عروس و داماد

یکی دیگر از بسترهایی که طراحان افتر افکت می‌توانند بازار کار خود را در آن ایجاد کنند، کلیپ‌های عروسی هستند. ممکن است انگیزه استفاده از افتر افکت در این زمینه پایین باشد. در نظر داشته باشید که شما با خلاقیت و ایده‌هایی که ارائه می‌دهید، مهمترین روز زندگی یک زوج را برایشان ماندگارتر و زیباتر می‌کنید. این موضوع حتما می‌تواند در شما ایجاد انگیزه کند. شما می‌توانید با آموزش افتر افکت و تسلط کامل بر آن، بازار خود را در زمینه ویرایش و زیباسازی کلیپ‌های عروسی ایجاد کنید.

امور آموزشی و تدریس

کسانی که در زمینه آموزش مشغول به کار هستند، می‌توانند با استفاده از افتر افکت محتوای جذاب‌تری تولید کنند؛ از لوگو متحرک گرفته تا انیمیشن‌های آموزشی. این کار باعث بازارسازی و کسب درآمد برای آنها نیز می‌شود.

اگر می‌خواهید در استفاده از افتر افکت سرعت خود را چندین برابر کنید حتما این مطلب ۷ کلید میانبر کاربردی در افترافکت را نیز مطالعه کنید.

تکنولوژی و نرم افزار های مورد نیاز

  •  تصویرسازی
  • After Effects

بخشی از امکاناتی که نرم افزار افتر افکت در اختیار کاربران قرار می دهد:

  • ساخت افکت برای متون
  • ایجاد اشکال متحرک دو بعدی و سه بعدی
  • وجود افکت های شبیه سازی
  • کامل ترین طیف رنگی برای ایجاد جلوه های بصری
  • و …

سرفصل های آموزش جامع نرم افزار Adobe After Effects

  1. مقدمه
    • معرفی  اولیه پنجره های نرم افزار
    • آشنایی با محیط های کاربری
    • روش های ایجاد Composition و بررسی  Composition Setting
  2. نحوه وارد کردن انواع فایل های صوتی و تصویری به نرم افزار به روش های مختلف
    • دسته بندی و مرتب سازی فایل ها در پنجره Project
    • نحوه ورود فایل های Sequence (فریم فریم) به نرم افزار
    • تبدیل مسقیم فایل های وارد شده به کامپوزشین با روش های مختلف
  3. نحوه جابجایی روی کامپوزیشن
    • ابزارهای Selection – Hand – Zoom
    • رنگ بندی، قفل و حالت Solo لایه ها
    • آشنایی با قسمت Shy و Parent
    • تکثیر لایه ها
    • برش زدن لایه ها با Split Layer
    • آشنایی با Navigator ،Work Area و Trim Comp
  4. آشنایی با ابزارهای Rotation و Pan Behind
    • بررسی کامل پارامترهای Transform یک لایه (Achor Point – Position – Rotation – Scale – Opacity)
    • نحوه سه بعدی کردن لایه ها
  5. بررسی کامل مباحث اولیه انیمیشن در Transform ها

    • آشنایی با StopWatch ها و KeyFrame ها
  6. مباحث انیمیشن؛ ایجاد مسیرهای انیمیشن و اصلاح مسیر به کمک اهرم ها
    • حذف اهرم ها کمکی مسیر
    • آشنایی با فرمان Easy Ease برایی حرکت نرم و ایستادن نرم
    • بررسی قسمت Graph Editor برای کنترل انیمیشن توسط خطوط و ایجاد حالت های خاص انیمیشنی
  7. نحوه ورود فایل های PSD و PNG به افتر افکت
    • وارد کردن فایل صوتی و بررسی پارمترهای و آن
  8. تمرین تصویر و انیمیشن ( ساخت یک صحنه پاییزی)  در این تمرین به کمک چند تصویر و چیدمان و انیمیشن آنها تمرین های مختلف انیمیشنی را انجام خواهیم داد ( انیمیشن شاخه و برگ ها).
  9. تمرین تصویر و انیمیشن ( تصویر آسیاب بادی در یک صحنه ابری ) از یک فایلPSD  استفاده شده و بیشتر آبجکت های تصویری دارای انیمیشن میباشند که در نهایت تبدیل به یک تصویر حرفه ای شود
  10. آشنایی با لایه Text و بررسی پنجره Character برای تنظیمات متون – آشنایی با افکت ۳D Text برای انیمیشن های متنوع نوشته ها – پارسی نویسی در افتر افکت
  11. آشنایی با لایه‌های Solid ،Null Object
    • بررسی کامل لایه های Shape Layer بهمراه کار با پارمترهای اختصاصی
    • ترسیم Shape های دلخواه به کمک ابزار Pen با جزئیات
    • طراحی یک لوگو از روی یک تصویر بصورت Shape
    • آشنایی با Mask و بررسی پارامترهای آن (Mask Path – Mask Feather – Mask Opacity – Mask Expasion)
    • ایجاد ماسک های دلخواه به کمک ابزار Pen
  12. آشنایی و کار با لایه‌های  Adjustmet Layer
    • قرار دادن متن بر روی مسیرهای دلخواه و خاص با بررسی کلیه جزئیات
    • قرار دادن آبجکت‌ها روی مسیرهای دلخواه
  13. بررسی رزولوشن‌های پخش داخل نرم افزار
    • سوئیچ Toggle Transparency
    • آشنایی با آیکون های سه گانه برای اضافه کردن قسمت های مختلف به تایم لاین و آشنایی با کلید Toggle Switches/Mode برای سوئیچ بین آیکون های سه گانه
    • آشنایی و بررسی کامل ابزارهای ادیت (Brush – Clone Stamp – Erase)  بهمراه بررسی پنجره های Brush و Paint
  14. آشنایی و کار با PreCompose ها به روش های مختلف و در قالب چند تمرین کلیدی و مهم
  15. ایجاد دوربین و بررسی کامل قسمت های مختلف آن
    • آشنایی با  پارامترهای انیمیشن دوربین
    • بررسی ابزارهای انیمیشن دوربین (Unified Camera Tools – Orbit Camera Tools – Track XY Camera Tools – Track Z Camera Tools)
    • بررسی نماهای دید
    • نحوه پخش چند نمایشی (یک، دو و چهار View)
    • بررسی کامل Depth of Field برای فوکوس و فولوی تصاویر عمق دار
  16. انیمیشن دوربین به کمک Null Object به همراه یک تمرین کلیدی
  17. آشنایی و بررسی کامل Light
    • ایجاد سایه ها و انیمیشن نور
    • کنترل نورها توسط Null Object
  18. بررسی Collapse برای حفظ حالت سه بعدی لایه ها،  ایجاد ضخامت و حفظ کیفیت فایل های Ai
  19. تمرین؛ (ساخت یک صحنه کاملا سه بعدی از تصاویر دوبعدی) به کمک مباحث دو درس قبل Collapse و Light
  20. آشنایی با Motion Blur
    • تغییر سرعت تصویر با Time Stretch
    • برعکس کردن نمایش تصویر با Time Reverse
    • استپ یا فریز کردن تصویر در ثانیه دلخواه با فرمان Freeze Frame بهمراه یک تمرین کلیدی و مهم
  21. آشنایی با ابزارهای Roto Brush و Refine Edge
    • آشنایی با قسمت Snapping
  22. آشنایی و کار با قسمت های Track Matte و Luma Matte بهمراه تمرین
    • آشنایی با فرمان های Quick Splite، Center Object و Freeze on Last Frame
  23. تمرین (آشنایی بیشتر با Mask و Trak Matte در قالب یک تصویر)
  24. بررسی دستور Track Motion برای ردیابی مختصات حرکتی اجسام متحرک در تصویر برای عملیات جلوه های ویژه تصویری
  25. بررسی دستور Track Camera برای ردیابی مختصات حرکتی دوربین در تصویر برای عملیات جلوه های ویژه تصویری
  26. تمرین (اضافه کردن یک قلعه و یک درخت به یک تصویر سینمایی با جزئیات) به کمک دستور Track Camera
  27. آشنایی با قسمت Expression برای کدنویسی
    • بررسی سریع پنجره های Effect & Presets و Scripts
  28. بررسی دستور Warp Stabilizer برای حذف لرزش ها و تکان های خفیف دوربین – آشنایی با فرمان Trck Mask  برای ردیابی اجزای صورت (چشم، ابرو، بینی و دهان) برای عملیات جلوه های ویژه تصویری
  29. آشنایی و بررسی کامل ابزار Puppet (ایجاد حالت خفیف استخوانبندی) برای کارکترها و آبجکت ها به همراه تمرین
  30. پروژه ساخت یک تصویر پارالاکس (دو و نیم بعدی عمق دار) از یک فایل PSD با بررسی کلیه جزئیات – اضافه کردن باران و رعد وبرق به تصویر و ایجاد انیمیشن های متنوع با سه دوربین همزمان
  31. پروژه ساخت یک زیرنویس گرافیکی (موشن گرافیک)
  32. نحوه خروجی گرفتن (Render) از نرم افزار افترافکت و نرم افزار وابسته Adobe Media Encoder

مزایای خرید دوره :

  • تمامی آموزش ها ۳ ماه بعد از انتشار دوره دارای پشتیانی تخصصی توسط مدرس هستند.
  • چنانچه سورس و فایل های جانبی برای دوره موجود باشد، همراه با لینک های آموزش در اختیار شما قرار می گیرد.
  • با تهیه این دوره آموزشی، محتوای ارزشمند برای ورود به بازار کار را به قیمت ناچیزی در اختیار دارید.
  • ویدئو های آموزش افتر افکت توسط واحد کنترل کیفیت ما بررسی و سطح علمی ، صدا و تصویر ، شیوه بیان و سایر موارد آن تایید می شود.
  • ویدئو های آموزشی ما در حد نیاز به مباحث تئوری می پردازد و بیشتر آموزش به صورت عملی و متناسب با بازار کار می باشد.
  • بلافاصله پس از ثبت سفارش لینک دانلود برای شما فعال شده و به ایمیلتان ارسال میگردد. همچنین در صورت انتخاب گزینه پستی مراحل ارسال مرسوله از طریق ایمیل به اطلاع شما میرسد.
  • کیفیت تمامی دوره های سایت تضمین شده است. در صورت عدم رضایت از آموزش، به انتخاب شما یا به صورت رایگان یک یا چند آموزش معادل دیگر دریافت می کنید و یا ۷۰ درصد مبلغ پرداختی به کیف پول شما بازگشت داده می شود.
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 418 views بار دسته بندی : تاريخ : 13 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.