اذر سورس بسته طلایی آموزش برنامه نویسی با زبان پایتون - اذر سورس

قیمت محصول : $0.00

رایگان – خرید

خودو فان روسوم در سال ۱۹۹۱، وقتی که تنها ۳۵ سال داشت، زبان برنامه نویسی پایتون رو طراحی کرد که امروزه به عنوان یکی از برترین زبان های برنامه نویسی جهان شناخته می شود.به گزارش ایندکس TIOBE ، زبان برنامه نویسی پایتون به عنوان زبان سال های ۲۰۰۸، ۲۰۱۰، ۲۰۱۸ انتخاب شده است و بیشترین رشد و بازدید را نسبت به سایر زبان ها در سال گذشته طبق آمار Stackoverflow ( ویکی پدیا ) داشته است.

یکی از دلایل فراگیر شدن این زبان راحتی یادگیری آن برای افراد مبتدی است. البته در عین حال فوق العاده برای حرفه ای ها کارآمد است.

چرا python:
امروزه پایتون در زمینه توسعه برنامه‌های کاربردی تحت وب و مدیریت سیستم‌ها و تجزیه و تحلیل بزرگ داده‌ها که رشد انفجاری به خود گرفته‌اند و همچنین هوش مصنوعی به یکی از بازیگران اصلی دنیای فناوری تبدیل شده است. البته پایتون در زمینه های طراحی اپلیکیشن های موبایل با فریمورک kivy، طراحی صفحات وب با فریمورکهایی مثل Django, Flask نیز بسیار محبوب است. پایتون این موفقیت چشم‌گیر و کاربرد گسترده را مدیون یکسری ویژگی‌های ارزشمندی است که هم در اختیار توسعه‌دهندگان حرفه‌ای و هم در اختیار توسعه‌دهندگان تازه‌کار قرار داده است.

از جمله این ویژگی‌ها به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • یادگیری پایتون بسیار ساده است
  • Community بزرگ از برنامه نویسان
  • مناسب برای هوش مصنوعی و Data Analysis و یادگیری ماشین
  • پایتون کراس پلتفرم است
  • تقریبا برای هر کاری در پایتون پکیج و یا کتابخانه ای توسعه داده شده است
  • و …

این آموزش برای چه کسانی مناسب است؟

  • افرادی که تا کنون با برنامه نویسی آشنایی چندانی نداشته اند میتوانند با پیمودن گام های این دوره در انتهای کار به یک برنامه نویس تبدیل شوند که هم میتوانند به حل مسئله بپردازند و هم با پیاده سازی هوش مصنوعی آشنایی دارند.
  • افرادی هم که با برنامه نویسی آشنایی دارند اما میخواهند به زبان قدرتمند پایتون مهاجرت کنند میتوانند از این دوره بهره ببرند و با برنامه نویسی شی گرا، برنامه نویسی گرافیکی و کار با دیتا بیس و … از همه مهمتر هوش مصنوعی آشنا شوند.مهم ترین مخاطب این دوره علاقه مندان به برنامه نویسی و افرادی هستند که پایتون را برای قدرتی که در زمینه ی یادگیری ماشین به سبب پکیج های کاربردی اش دارد انتخاب کرده اند.
  • افرادی که قصد کار با فریم ورک های محبوب پایتون مانند Django، Flask و … را دارند.
  • افرادی که قصد انجام پروژه های تجاری با این زبان را دارند و به کسب درآمد فکر می کنند .
نکته

در صورت دریافت این بسته، یک کد تخفیف ۴۰% برای دریافت سایر دوره ها به صورت دائمی برای شما فعال می گردد.

بازار کار و میزان درآمد برنامه نویسی با زبان پایتون :

امروزه پایتون در زمینه توسعه برنامه‌های کاربردی تحت وب و مدیریت سیستم‌ها و تجزیه و تحلیل بزرگ داده‌ها که رشد انفجاری به خود گرفته‌اند و همچنین هوش مصنوعی به یکی از بازیگران اصلی دنیای فناوری تبدیل شده است. البته پایتون در زمینه های طراحی اپلیکیشن های موبایل با فریمورک kivy طراحی صفحات وب با فریمورکهایی مثل Django, Flask نیز بسیار محبوب است. پایتون این موفقیت چشم‌گیر و کاربرد گسترده را مدیون یکسری ویژگی‌های ارزشمندی است که هم در اختیار توسعه‌دهندگان حرفه‌ای و هم در اختیار توسعه‌دهندگان تازه‌کار قرار داده است.

بطور کلی پایتون بعنوان زبانی که حرف های زیادی برای گفتن دارد، محبوبیت بسیار بالایی در بین برنامه نویسان دارد و به همان میزان نیز پروژه هایی که با پایتون و فریم ورک های آن انجام خواد شد، زیاد و گشترده خواهد بود . شما می توانید بعنوان یک بازار کار پر ظرفیت به برنامه نویسی پایتون نگاه ویژه ای داشته باشید.

گام های یادگیری آموزش پایتون:

دانشجویار، آموزش های موجود در این بسته را در ۴ گام برای شما دسته بندی کرده است . شما می توانید با کلیک بر روی هر گام توضیحات و آموزش های موجود در آن گام و همچنین با کلیک بر روی عنوان آموزش، سرفصل آن را مشاهده نمایید.

در این بسته چه دوره هایی وجود دارد

امتیازاتی که با خرید بسته طلایی پایتون به دست می آورید:

  • با دریافت این بسته و شرکت در آزمون، گواهی حضور در دوره برای شما صادر می گردد.
  • با دریافت این بسته،  آموزش ناگفته های برنامه نویسی تجاری موفق در ایران که حاصل چند سال تجربه حضور دانشجویار در بازار برنامه نویسی ایران می باشد، به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد
  • در صورت دریافت این بسته، یک کد تخفیف ۴۰% برای دریافت سایر دوره ها به صورت دائمی برای شما فعال می گردد.
نکته

قیمت آموزش های موجود در این بسته به صورت جداگانه ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان می باشد. دانشجویار، با گردآوری این بسته با قیمت ۹۳۵,۰۰۰ تومان، در واقع حدود ۳۰% تخفیف را بعنوان هدیه در اختیار علاقمندان به این زبان برنامه نویسی قرار داده است.

آزمون و مدرک:

بعد از دریافت این بسته و مشاهده آموزش ها، شما می توانید با شرکت در آزمون و کسب نمره قبولی، گواهی حضور در دوره مشابه تصویر زیر دریافت کنید.

  • تاریخ شرکت در آزمون ، با توجه به آمادگی دانشجو و با مشورت با وی تعیین می گردد .
  • هر دانشجو امکان حضور در آزمون در ۵ مرحله را دارد.
  • در صورت کسب نمره قبولی، گواهی حضور در دوره به صورت پستی برای دانشجو ارسال می گردد .

 

 

توضیحات بیشتر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 519 views بار دسته بندی : تاريخ : 9 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.