اذر سورس دوره آموزش کاربردی نرم افزار 2019 3d Max و پلاگین V-Ray - اذر سورس

قیمت محصول : $0.00

رایگان – خرید

دمو


رایگان

۰۱:۳۰



فصل اول – قسمت اول – تنظیمات رابط کاربری


رایگان

۰۵:۰۱



فصل اول – قسمت دوم – سفارشی سازی رابط کاربری


رایگان

۰۲:۳۳



فصل اول – قسمت سوم – ساخت اجسام


رایگان

۰۲:۵۶



فصل اول – قسمت چهارم – آشنایی با محیط کاری

۰۵:۱۳



فصل اول – قسمت پنجم – ساخت اجسام

۱۱:۳۴



فصل اول – قسمت ششم – جابجایی اجسام

۱۷:۱۷



فصل اول – قسمت هفتم – جابجایی در صحنه

۰۹:۰۱



فصل اول – قسمت هشتم – نمایش ویوپورت ها

۰۷:۲۵



فصل اول – قسمت نهم – انواع ویوپورت


رایگان

۰۹:۰۶



فصل اول – قسمت دهم – کلیدهای میانبر

۰۵:۲۹



فصل اول – قسمت یازدهم – نحوه کار با isolate و lock

۰۷:۱۷



فصل اول – قسمت دوازدهم – کار با select and place

۰۲:۰۷



فصل اول – قسمت سیزدهم – کار با refrence-coordinate-system

۰۷:۱۱



فصل اول – قسمت چهاردهم – آشنایی با scene-explorer

۰۴:۱۳



فصل دوم – قسمت اول – تنظیم کردن محیط

۰۶:۵۷



فصل دوم – قسمت دوم – کار با snap

۰۵:۴۳



فصل دوم – قسمت سوم – قرار دادن تصویر در محیط

۰۵:۱۴



فصل دوم – قسمت چهارم – کپی گرفتن

۱۱:۴۷



فصل دوم – قسمت پنجم – گروه بندی اجسام

۰۵:۳۵



فصل دوم – قسمت ششم – آشنایی با hold و fetch

۰۵:۴۸



فصل دوم – قسمت هفتم – خم کردن و پیچاندن اجسام

۰۶:۵۵



فصل دوم – قسمت هشتم – قرینه کردن

۰۶:۱۶



فصل دوم – قسمت نهم – نحوه استفاده از hierarchy

۰۶:۳۰



فصل دوم – قسمت دهم – استفاده از array

۰۶:۲۵



فصل سوم – قست اول – splines

۰۸:۰۲



فصل سوم – قسمت دوم – تنظیمات splines

۰۶:۲۰



فصل سوم – قسمت سوم – ویرایش splines

۱۷:۴۳



فصل سوم – قسمت چهارم – مدیفایر sweep

۰۹:۵۱



فصل سوم – قسمت پنجم – ساخت گچ بری دیوار

۰۸:۵۹



فصل سوم – قسمت ششم – مدیفایر lathe

۰۸:۳۰



فصل سوم – قسمت هفتم – کار با extrude


رایگان

۰۸:۱۹



فصل سوم – قسمت هشتم – کار با bevel

۰۳:۴۳



فصل سوم – قسمت نهم – آشنایی با متن ها

۰۴:۱۸



فصل سوم – قسمت دهم – کار با ابزار loft

۰۸:۴۸



فصل چهارم – قسمت اول – کار با boolean

۰۵:۴۲



فصل چهارم – قسمت دوم – ویرایش پالیگان ها

۰۴:۵۹



فصل چهارم – قسمت سوم – استفاده از connect و bridge

۰۵:۲۶



فصل چهارم – قسمت چهارم – ساخت در

۰۵:۱۴



فصل چهارم – قسمت پنجم – ساخت پایه صندلی

۱۲:۱۶



فصل چهارم – قسمت ششم – ساخت عینک ۱

۰۸:۰۶



فصل چهارم – قسمت هفتم – ساخت عینک ۲

۰۳:۲۰



فصل چهارم – قسمت هشتم – استفاده از soft selection

۰۳:۵۰



فصل چهارم – قسمت نهم – استفاده از weld

۰۵:۵۸



فصل چهارم – قسمت دهم – حجاری کردن

۰۳:۵۷



فصل پنجم – قسمت اول – ساخت پنجره

۰۶:۲۵



فصل پنجم – قسمت دوم – ساخت میز

۰۹:۰۹



فصل پنجم – قسمت سوم – ساخت صندلی چرخ دار ۱


رایگان

۱۲:۵۵



فصل پنجم – قسمت چهارم – ساخت صندلی چرخ دار ۲

۰۷:۵۴



فصل پنجم – قسمت پنجم – ساخت صندلی چرخ دار ۳

۰۶:۵۲



فصل پنجم – قسمت ششم – ویرایش نهایی محیط

۱۰:۴۲



فصل ششم – قسمت اول – دوربین ۱

۰۸:۱۱



فصل ششم – قسمت دوم – دوربین ۲

۰۶:۵۵



فصل هفتم – قسمت اول – آشنایی با تب common

۰۵:۰۵



فصل هفتم – قسمت دوم – آشنایی با تب GI

۰۹:۲۴



فصل هفتم – قسمت سوم – مقایسه موتور irradiance و brute force

۰۳:۲۷



فصل هفتم – قسمت چهارم – آشنایی با تب ویری

۱۲:۴۷



فصل هفتم – قسمت پنجم – آشنایی با پنجره frame buffer

۰۷:۴۷



فصل هشتم – قسمت اول – نور خورشید در ویری

۱۴:۰۳



فصل هشتم – قسمت دوم – نور پردازی در ویری ۱

۰۷:۲۵



فصل هشتم – قسمت سوم – نورپردازی در ویری ۲

۰۶:۵۶



فصل هشتم – قسمت چهارم – آشنایی با نور محیطی hdri

۰۷:۳۴



فصل هشتم – قسمت پنجم – آشنایی با نور محیطی dome

۰۴:۵۱



فصل هشتم – قسمت ششم – آشنایی با vray sky

۰۶:۴۲



فصل هشتم – قسمت هفتم – انجام تمرین نورپردازی

۱۹:۳۳



فصل نهم- قسمت اول – متریال استاندارد ویری ۱

۱۶:۰۰



فصل نهم – قسمت دوم – متریال استاندارد ویری۲

۰۹:۰۵



فصل نهم – قسمت سوم – تکسچرینگ

۱۲:۴۷



فصل نهم – قسمت چهارم – ترکیب تکسچرها

۰۷:۲۰



فصل نهم – قسمت پنجم – تمرین متریال سازی ۱

۱۴:۱۳



فصل نهم – قسمت ششم – تمرین متریال سازی ۲

۱۵:۰۲



فایل تمرین


رایگان



به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 378 views بار دسته بندی : تاريخ : 27 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.