اذر سورس دوره صفر تا صد آموزش اسکچاپ (میکرو-اسکچاپ) – پروژه محور - اذر سورس

قیمت محصول : $0.00

رایگان – خرید

اسکچاپ (Sketchup) یک نرم افزار بسیار کاربردی برای طراحی سه بعدی علی الخصوص برای افرادی که در حوزه معماری فعالیت می کنند، می باشد.

در این مجموعه آموزش اسکچاپ که مناسب مهندسین معماری و شهرسازی میباشد، به مواردی از جمله:

  1. ساخت و طراحی سطوح دو بعدی و تبدیل آن ها به حجم مشخص
  2. فرم دهی، حجم دهی و طراحی جزئیات نما مدرن در ساختمان
  3. نحوه کار با ابزار های حرکتی، ترسیمی و ویرایشی
  4. آشنایی با تمام فرمان ها و آپشن های اسکچاپ
  5. ساخت متریال و تغییرات کامل بر روی آن
  6. ساخت سکانس و انیمیت کردن صحنه ها
  7. ساخت لنداسکیپ و مراتع
  8. ساخت عناصر ساختمانی مانند انواع در، انواع پنجره و پله
  9. نحوه کار با آپشن های (ضروری) پلاگین قدرتمند ۱۰۰۱BIT

اشاره خواهد شد.

نکته

شما با گذراندن ساعات آموزشی این دوره قادر خواهید بود تا ایده های دلخواه خودتان را در زمینه معماری و شهرسازی خلق کرده و بدون هیچ پلاگین اضافه یا سنگین دیگری کار های خود را به شکل سه بعدی مدل سازی نمایید.

مسیر یادگیرین این دوره آموزشی:

ابتدا به شما آموزش میدهیم که چگونه در محیط اسکچاپ خط و سطوح ساده رو رسم بکنید، سپس ابعاد دهی و زاویه بندی با شما کار میشود.

در مرحله دوم فرمان های حرکتی و چرخشی و سپس نوبت به حجم دهی و مدل سازی بر اساس نیاز شما می رسد.

در این مرحله شما با مدل سازی و فرم دهی به یک مکعب مربع (کاملا ساده) به یک مدل سه بعدی ساختمان با جزییات خیره کننده و دقیق خواهید رسید.

در همین حین شما همزمان با یادگیری مدل سازی یک ساختمان و نما و اجزای آن تمام نکات مخفی و مهم نرم افزار و همچنین مرور و تکرار برخی فرمان ها رو به رو خواهید شد که در روند مدل سازی باعث سریع تر شدن شما در مدل سازی خواهد شد.

در انتها یک پلاگین کامل و قدرتمند به نام (۱۰۰BIT) به شما آموزش داده خواهد شد که به راحتی میتوانید بیش از ۱۰ نوع: پله، ستون، دیوار، سقف، درب، پنجره و باز شو را خیلی سریع مدل سازی بکنید.

بازار کار دوره آموزش اسکچاپ :

یک فرد با مهارت کامل اسکچاپ قادر خواهد بود تا بسیاری از پروژه های دانشجویی و پروژه های عمرانی و معماری واقعی رو انجام داده و از ۱۰۰ درصد توان نرم افزار در ساخت و مدل سازی پروژه خود استفاده کند.

همچنین از نطر مالی و بخش درآمد و هزینه ها شما میتوانید به عنوان یک فریلنسر یا معمار از (۱۰۰ هزار تومان تا…۳ الی ۴ میلیون) درآمد داشته باشید.

این دوره برای چه افرادی مناسب است:

  • مهندسین معماری
  • مهندسین شهرسازی
  • مهندسین گرافیک
  • مهندسین عمران

پیش نیازهای آموزش اسکچاپ :

برای یادگیری نرم افزار اسکچاپ احتیاج به هیچ پیش نیازی نیست.

چه نسخه ای از نرم افزار آموزش داده می شود؟

در این آموزش از نرم افزار اسکچاپ نسخه ۲۰۲۱ آموزش داده می شود.

مزیت دور شما نسبت به دوره های مشابه

این آموزش به شکل پروژه محور و تمامی نکات در قالب مدل سازی یک ساختمان آموزش داده میشود در نتیجه بسیاری از فرمان ها برای بار های متوالی تکرار و بسیاری فرمان جدید نیز در حین مدل سازی آموزش داده میشود همین امر باعث میشود تا شما در کمترین زمان ممکنه بیشترین یادگیری و کسب مهارت را داشته باشید.

در هر قسمت از این آموزش چه نکاتی گفته می شود:

  • در قسمت یکم از آموزش نرم افزار اسکچاپ با محیط داخلی نرم افزار و ابتدایی ترین فرمان های ترسیمی آن آشنا خواهید شد، همچنین با نحوه کپی گرفتن و چرخش دادن آبجکت ها و احجام ترسیم شده آشنایی لازم را پیدا خواهید کرد.
  • در قسمت دوم از آموزش اسکچاپ شما با فرمان های متعددی از جمله اندازه گذاری و روش های تغییر مقیاس در قالب ساخت یک میز تلویزیون آشنا خواهید شد و تمامی نکات مربوط به Large Tool Box به شما عزیزان آموزش داده خواهد شد.
  • در قسمت سوم از آموزش اسکچاپ به شما عزیزان یاد میدهیم که چگونه با متریال های خود اسکچاپ، رنگ و فرم معقول و درستی را ایجاد کرده و کاربرد تمامی متریال های به شما آموزش داده خواهد شد همچنین با کلیت نور پردازی در محیط (خود اسکچاپ) آشنا خواهید شد.
  • در قسمت چهارم از آموزش اسکچاپ به جعبه ابزار قدرتمند و کارامد SandBox میپردازیم و به شما نحوه ساخت لنداسکیپ ها بسیار طبیعی و درست را آموزش میدهیم، همچنین نحوه کاشت دوربین در یک صحنه و سکانس خاص را آموزش خواهید دید.
    در قسمت پنجم از آموزش اسکچاپ وارد مبحث لذت بخش مدل سازی شکل و نمای ساختمان خواهیم شد و در قالب مدل سازی ساختمان شما عزیزان علاوه بر دیدن آموزش و نکات آن با روش ها و فرم های مختلف ساخت عناصر و اجزای ساختمانی آشنا خواهید شد.
  • در قسمت ششم از آموزش اسکچاپ وارد مبحث لذت بخش مدل سازی شکل و نمای ساختمان خواهیم شد و در قالب مدل سازی ساختمان شما عزیزان علاوه بر دیدن آموزش و نکات آن با روش ها و فرم های مختلف ساخت عناصر و اجزای ساختمانی آشنا خواهید شد.
  • در قسمت هفتم از آموزش اسکچاپ وارد مبحث لذت بخش مدل سازی شکل و نمای ساختمان خواهیم شد و در قالب مدل سازی ساختمان شما عزیزان علاوه بر دیدن آموزش و نکات آن با روش ها و فرم های مختلف ساخت عناصر و اجزای ساختمانی آشنا خواهید شد.
  • در قسمت هشتم از آموزش اسکچاپ به شما آموزش میدهیم که چگونه زاویه دوربین خود را فیکس کرده و از نظر پرسپکتیو و زاویه بندی دوربین آن را تنظیم کنید، همچنین با نحوه انتقال یک زاویه از اسکچاپ به اتوکد و برعکس این حالت آشنا خواهید شد.
  • در قسمت نهم از آموزش اسکچاپ به صورت بسیار مختصر به شما آموزش داده خواهد شد که چگونه عنصر های مهم ساختمانی مانند پله و انواع پنجره را طراحی و مدل سازی نمایید، همچنین نکته اصلی آموزش ساخت مدل های مختلف پنجره فقط با دو متریال اختصاصی می باشد.
  • در قسمت آخر از آموزش نرم افزار اسکچاپ به شما دوستان عزیز پلاگین کاربردی ۱۰۰۱ بیت آموزش داده خواهد شد که در آن (فقط) به ابزارک های کاربردی و مهم اشاره شده و نحوه کار با آن ها به شما عزیزان تعلیم داده خواهد شد.
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 560 views بار دسته بندی : تاريخ : 12 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.